מעניין לדעת

גירל פאואר

גירל פאואר

כ-9 מיליון נשים חוצות את קו הסיום במרוצי כביש סביב העולם מדי שנה. ברוב המדינות, נשים מהוות כמעט מחצית מכלל הרצים. אם כך, לא מפליא שהפופולאריות של מרוצי נשים רק עולה סביב העולם. 10 מרוצי נשים מדליקים במיוחד מכל העולם לקראת לייף-ראן, מרוץ הנשים של תל-אביב בחסות סופר פארם שייערך ב-5 באפריל. 
לקריאה
אחיות לריצה

אחיות לריצה

מאת: ענת הראל
מאמנת כושר אישית ומאמנת קבוצות, מנחת טלוויזיה ומרצה על אורח חיים בריא

לענת הראל, מודל לגירל-פאואר בספורט ובכלל, יש קבוצת ריצה לנשים בלבד. רגע לפני שהקול הפמיניסטי שלכן יוצא במחאה, מסבירה הראל למה קבוצת ריצה אקסקלוסיבית לנשים דווקא יכולה לפעול לטובתן. 
 
לקריאה
5 דברים שכל רצה חייבת לדעת

5 דברים שכל רצה חייבת לדעת

מאת: דפנה פרחי

עם כל הכבוד לשוויון בין המינים, יש דברים שנשים צריכות לדעת על ריצה שגברים לא יבינו (וההפך כמובן). לקראת לייף ראן, מרוץ הנשים של תל-אביב בחסות סופר פארם, הרצה הותיקה והמנוסה דפנה פרחי מונה בפניכן, הרצות, 5 דברים חשובים שאתן חייבות לדעת לפני שאתן יוצאות לרוץ.
 
לקריאה
לחזור לעניינים

לחזור לעניינים


בין אם את אחרי לידה או מתאוששת מפציעה, הטיפים הבאים יעזרו לך לחזור למסלול בצורה הנכונה והבריאה, ולהיות בכושר שיא עד למרוץ הנשים של תל-אביב!
לקריאה
תזונה וספורט: מקפידים על השילוש הקדוש

תזונה וספורט: מקפידים על השילוש הקדוש


מדוע חשוב לצרוך חלבונים לא יאוחר משעתיים מתום הפעילות הספורטיבית, על איזה שומנים כדאי להקפיד כשמתעמלים באופן קבוע, וכיצד תורמות הפחמימות לאפקטיביות של האימון
 
לקריאה
לומדות לאתגר את הגוף

לומדות לאתגר את הגוף

כיצד בונים שגרת אימוני ריצה נכונה, איך נמנעים מפציעות ומדוע גיוון האימונים כל כך חשוב?
לקריאה
רוצו על זה

רוצו על זה


לא מעט מיתוסים נקשרו לספורט הריצה – הוא הופך את הגוף לגברי, הוא מרזה, הוא לא מתאים למי שלא עשתה ספורט מעולם. אבי ברכה, מאמן כושר בכיר, עושה בהם סדר ונותן טיפים להפיכת האימון ליעיל
לקריאה
להתמודד עם המהמורות שבדרך

להתמודד עם המהמורות שבדרך


נשים רבות שואפות לאמץ אורח חיים בריא, הכולל תזונה נכונה וריצה, על מנת לרדת במשקל. מה הטעויות הנפוצות המקשות עליהן בהשגת יעד זה וכיצד נמענים מהן?
לקריאה
נכנסות למרוץ

נכנסות למרוץ


יותר ויותר נשים מגלות את יתרונות הריצה: היא תורמת לבריאות, משפרת את המראה החיצוני וההרגשה, מרחיבה את המעגל החברתי ויכולה להשתלב גם בסדר יום עמוס ביותר
 
לקריאה
תחושת בטן

תחושת בטן


מאת: סימונה גורן, דיאטנית ספורט קלינית
מדיקס, מרכז לרפואת ספורט
 
ענף הריצה, ובייחוד ריצה למרחקים בינוניים וארוכים, מתאפיין לעיתים בחוסר נוחות ותופעות אי נעימות במערכת העיכול. עצם הריצה גורמת לטלטול של הקיבה ובשילוב עם מזון או נוזלים הנמצאים בה נוצרים סימפטומים רבים שעלולים להטריד את המתאמן בעת המאמץ, לעיתים עד למצב שמאלץ אותו בהפסקה מיידית של הפעילות.

 
לקריאה
להתאמן עם בן או בת הזוג: טוב או רע?

להתאמן עם בן או בת הזוג: טוב או רע?


פעילות גופנית היא דבר שבהחלט אפשר לעשות יחד – בין אם מדובר באימון ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, קרוספיט או סתם ללכת יחד לחדר הכושר. זה יוצר מחויבות לפעילות, וגם משמר ״זמן זוגי״. יש זוגות שנהגו להתאמן גם לפני הזוגיות, והחלו להתאמן יחד. יש כאלה, שדווקא יעדיפו להתאמן בנפרד – גם אם הם עוסקים באותה הפעילות. אז מה ההמלצה שתסייע לשמר גם את הכושר הגופני וגם את האהבה?
 
לקריאה
6 מיתוסים לגבי ריצה בהריון

6 מיתוסים לגבי ריצה בהריון


פורסם ב Runner's World

אנשים אוהבים להעיר הערות לנשים בהיריון. לדעת מה את אוכלת, כמה את ישנה, כמה עלית במשקל, אם יש לך כאבים או בחילות והאם את מתאמנת באותה העצימות כמו קודם. אם יראו אותך רצה בפארק – סביר להניח שתשמעי על זה מעכשיו ועד מחרתיים. אז מה האמת לגבי ריצה בהיריון ומה סתם עוד מיתוס שכולם נהנים לחזור עליו?
לקריאה
כל ההתחלות קשות

כל ההתחלות קשות

הקיץ בדרך כלל מוליד איתו רצים חדשים – בין אם זה הרצון להיכנס לתוך בגד הים, מזג האוויר המזמין או מרוצי הסתיו והחורף שקורצים מעבר לפינה. רוצים להתחיל לרוץ אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? הנה הדברים הבסיסיים שכדאי לדעת לפני שיוצאים מהדלת ומתחילים לרוץ.
לקריאה