על התרומה

בלייף ראן כל משתתפת תוכל לבחור עמותה ולרוץ למענה!
על כל 1 קילומטר שתרוצי סופר –פארם תתרום 1 שח לעמותה שבחרת (מתוך הרשימה).
 
רשימת העמותות:

עמותת אל הלב - פועלת למניעת אלימות לסוגיה באמצעות תכניות חינוכיות חדשניות המבקשות ליצור שינוי חברתי מעמיק בדרכים להתמודדות עם מצבי סיכון ואלימות.
העמותה מלמדת ילדים, נוער ונשים לזהות מצבי סיכון, לנקוט באי הסלמה ולמנוע אלימות פיזית, מינית ורגשית.
 
רוח נשית -  "רוח נשית" היא עמותה ללא מטרות רווח המסייעת לנשים נפגעות אלימות למצוא תעסוקה ולבסס עצמאות כלכלית כדי שיוכלו להיחלץ ממצבי עוני וסיכון.
העמותה פוגשת נשים ב"יום שאחרי" האלימות - כאשר הן רוצות לפתוח דף חדש, אך עדיין מתמודדות עם בעיות ומשברים שהם תולדה של נסיבות החיים המורכבות שחוו; "רוח נשית" פועלת על מנת לתת לנשים הזדמנות אמיתית לבנות חיים בטוחים וטובים עבור עצמן ועבור ילדיהן באמצעות הפעלת תכניות תעסוקה והעצמה כלכלית ברחבי הארץ, בדגש על בניית תכנית אישית המותאמת לצרכיה ואתגריה של כל אישה ואישה.
 
 
איגוד מרכזי סיוע - איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית הוא ארגון הגג של תשעת מרכזי הסיוע האזוריים הפועלים ברחבי הארץ. האיגוד פועל ברמה המערכתית לקידום זכויות של נפגעות ונפגעי תקיפה מינית ומעניקים סיוע לנשים וגברים שעברו פגיעות מיניות וזקוקים להקשבה, ייעוץ, ליווי ותמיכה. איגוד מרכזי הסיוע הם הארגונים המובילים בארץ במאבק באלימות מינית ומסייעים לעשרות אלפי נשים כל שנה.
 
גמאני רצה-  גמאני רצה, הוא פרויקט קהילתי/חברתי של 35 קבוצות ריצה וכושר בכל רחבי ישראל המורכבות מנשים שמתמודדות עם סרטן השד (תוך כדי טיפולים ואחריהם). את הפרויקט מובילים בהתנדבות מלאה עשרות מאמנות ומאמני ריצה וכושר מוסמכים מהשורה הראשונה של אנשי המקצוע בישראל.