רוצי על זה!

רוצי על זה!

יותר ויותר נשים בוחרות להתחיל לרוץ, ולא סתם. נשים שרצות נהנות מיתרונות מיוחדים. הנה 10 מהם.
 
לכתבה המלאה
הטובות לריצה

הטובות לריצה

לאורך ההיסטוריה של עולם הריצה, יש לא מעט אצניות ששברו שיאים. בענף מגוון כמו ריצה, לו קטגוריות ותחומים כה רבים, יש מקום להרבה מנצחים. יחד עם זאת, יש רצות שאין עליהן עוררין כי הן ה״גדולות״ בתחום.
 
לכתבה המלאה
גירל פאואר

גירל פאואר

מיליוני נשים חוצות את קו הסיום במרוצי כביש סביב העולם מדי שנה. ברוב המדינות, נשים מהוות כמעט מחצית מכלל הרצים. אם כך, לא מפליא שהפופולאריות של מרוצי נשים רק עולה. 10 מרוצי נשים מדליקים במיוחד מרחבי העולם לקראת לייף-ראן, מרוץ הנשים של תל-אביב בחסות סופר פארם.
 
לכתבה המלאה
5 דברים שכל רצה חייבת לדעת

5 דברים שכל רצה חייבת לדעת

מאת: דפנה פרחי

עם כל הכבוד לשוויון בין המינים, יש דברים שנשים צריכות לדעת על ריצה שגברים לא יבינו (וההפך כמובן). לקראת לייף ראן, מרוץ הנשים של תל-אביב בחסות סופר פארם, הרצה הותיקה והמנוסה דפנה פרחי מונה בפניכן, הרצות, 5 דברים חשובים שאתן חייבות לדעת לפני שאתן יוצאות לרוץ.

 
לכתבה המלאה
תחושת בטן

תחושת בטן

מאת: סימונה גורן, דיאטנית ספורט קלינית
מדיקס, מרכז לרפואת ספורט
 
ענף הריצה, ובייחוד ריצה למרחקים בינוניים וארוכים, מתאפיין לעיתים בחוסר נוחות ותופעות אי נעימות במערכת העיכול. עצם הריצה גורמת לטלטול של הקיבה ובשילוב עם מזון או נוזלים הנמצאים בה נוצרים סימפטומים רבים שעלולים להטריד את המתאמן בעת המאמץ, לעיתים עד למצב שמאלץ אותו בהפסקה מיידית של הפעילות.

 
לכתבה המלאה
להתאמן עם בן או בת הזוג: טוב או רע?

להתאמן עם בן או בת הזוג: טוב או רע?


פעילות גופנית היא דבר שבהחלט אפשר לעשות יחד – בין אם מדובר באימון ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, קרוספיט או סתם ללכת יחד לחדר הכושר. זה יוצר מחויבות לפעילות, וגם משמר ״זמן זוגי״. יש זוגות שנהגו להתאמן גם לפני הזוגיות, והחלו להתאמן יחד. יש כאלה, שדווקא יעדיפו להתאמן בנפרד – גם אם הם עוסקים באותה הפעילות. אז מה ההמלצה שתסייע לשמר גם את הכושר הגופני וגם את האהבה?
 
לכתבה המלאה
6 מיתוסים לגבי ריצה בהריון

6 מיתוסים לגבי ריצה בהריון


פורסם ב Runner's World

אנשים אוהבים להעיר הערות לנשים בהיריון. לדעת מה את אוכלת, כמה את ישנה, כמה עלית במשקל, אם יש לך כאבים או בחילות והאם את מתאמנת באותה העצימות כמו קודם. אם יראו אותך רצה בפארק – סביר להניח שתשמעי על זה מעכשיו ועד מחרתיים. אז מה האמת לגבי ריצה בהיריון ומה סתם עוד מיתוס שכולם נהנים לחזור עליו?

 
לכתבה המלאה